Det Som Inte Fick Hända!

Idag hände det , det som absolut INTE fick hända!Jag lagade lunch till Neo så ska ju han självklart vara med och se vad som händer på spisen.Hade tagit bort kastrullen med makaroner från plattan och sa till Neo att det är jätte jätte varmt.Häller av makisarna när jag ser att han lägger handen på plattan.Ooooh herre min guuud vad han skrek.Snabba ryck var det nu som gällde att få honom under kallt vatten.Neo skriker och det skvätter vatten över hela golvet.Helt hysteriskt var det!Vattnet var så kallt att hela Neo arm blev helt röd...stackarn.Jag har säkert sagt till honom tusen gånger att det är JÄTTE varmt och ajaj på spisen.Men nu kanske han lärt sig att man inte rör nått på spisen.Neo han gråter helt förtvivlat , nu har det även kommit blåsor i handen.Säger till Neo att om vi sätter på plåster så försvinner ajaj.Så vi plåstrar om men dessvärre funka det inte.Går inte ens att få honom att äta lunch så ledsen är han.Vi la oss i våran säng så somna han efter säkert en halvtimmas gråtande.Nu sover han så sött där inne.Se hur han känner sig när han vaknar , han måste vara jätte hungrig eftersom han bara ätigt frukost idag.Se om vi åker med till min kusin som fyllt 19.Älskling han är och kollar på innebandy , Linus spelar.
image437

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0