.

Min tredje VAB dag är nu passerad , imorgon/idag är det älskling som får vara hemma så jag kan jobba mitt favvo pass , 10-20.Skulle anmäla VAB på nätet men då hade tydligen min E-leg gått ut så jag var tvungen att ladda hem en ny.Stod att jag tidigare tagit ut 2 dagar så idag blev min tredje , hoppas bara att det INTE blir fler detta år iaf.Neo brukar klara sig , peppar peppar ta i trä.Fast det märks inte mycket på honom att han har feber ,han är lika busig som vanligt.Innan han la sig för natten hade han 39,5 en annan hade ju varit halv död men inte Neo.Äta har varit sisådära idag , lunchen slank ner men sen har det gått trögare.Bra iaf att han dricker vatten i mängder.Åkte en sväng till Ikano på kvällen och köpte lite ramar bl.a en stor till det svartvita fotot så det hänger på väggen nu , SKIT SNYGGT!Sen köpte jag även en spegel till hallen som pappa får hjälpa oss borra.Det är nästan bara betongväggar här , vilket iof är bra men lite svår borrat.Är nog lika bra att jag också lägger mig ska ju som sagt jobba HELA dagen imorgon.Lite kort från dagen med Neo , han var fast bestämd att han skulle ha 3 tofsar i håret hahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0