Julstämning Till Tusen

Idag åkte den fram , granen!Vilket pyssel det är att fixa med alla grenarna , men fit blir det.Min gran den är såå pass fint , köpte den på Jula förra året!I år har jag tyvärr inte lyckats hitta chokladpynt att hänga i granen , så det blev bara polkakäppar elle va 17 man säger att det är.Slutade tidigt idag från jobbet 15:00 , skit skööönt.Är så otroligt trött efter denna vecka så det ska bli jätte skönt att vara LEDIG i 3 hela dagar nu.Men som sagt imorgon blir det kalas så det står härliga till.Efter jobbet hämta jag granen i källaren sen handla vi , med min vanliga tur blev det avstämning.Typiskt att det skulle bli det idag för Neo var så trött och tjurig , han skrek nästan hela tiden.Men det gick rätt smärtfritt till ändå.Inget fel hade vi heller =) Bra iaf att jag förmodligen INTE kommer att få avstämning när jag ska julhandla på jobbet.Efter handlingen bar det av åt Tornby.Hittade en snygg sticka tröja på H&M som jag får av mamma i julklapp och sen ett par latex leggins som jag kallar det.Sandra kommer också få lika dant.Jobbigt bara att tröja ludda så mycket men förhoppningsvis blir det bättre efter en tvätt.Sen köpte jag gråa sockar och ett par gråa strumpbyxor som jag ska ha på självaste Julafton.Hemma sen käka vi och efter maten var det dags att pynta granen.Neo han var så hjälpsam så!


Tårtbotten var sen dags att baka , hinner knappt säga till Neo att vi ska baka innan han dragit fram stolen och plockat fram elvispen.Och som vanligt ska han vispa =)


Nu känner jag att sängen ropar högt och tydligt på mig , jag har faktiskt varit vaken sen 05:45 och klockan är nu 23:40.Måste ju vara pigg imorgon när det ska kalasas =) Natti natt natt ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0