Liten Blir Stor...

Imorgon fyller min Lillafis 2 år , fattar inte att det gått 2 år.Fattar inte ens att jag varit gravid.Helt sjukt att tiden kan gå så jäkla fort.Klockan 16:07 söndagen den 11 dec kom han , helt perfekt =) Eftersom Neo inte ville komma ut fick dom sätta igång mig 15 dagar efter BF.Natten mellan lör till sönd blev det inte många timmars sömn.Vi skulle in finna oss på förlossningen halv 8.Skrev in oss och fick ett rum , jätte trevlig personal.Fick en gelé för att försöka mogna livmodertappen som var helt omogen.Sen köpte vi lite tidningar godis och ett telefonkort (vilket jag har kvar än idag).Hade en väldigt stark molande mensvärk så efter bad , riskuddar och värktabletter sa jag till dom att nu är det nog på G.Dom kände på mig och jag hade öppnat mig 4 cm och sen rök hinnan.OCH HERRE MIN GUD VILKEN SMÄRTA!Nu snackar vi värkar så det heter duga.Dom envisas med att jag ska upp och gå ,jag försökte på vänligaste sätt förklarar att jag PALLAR INTE ATT GÅ!Tog ett tag innan poletten ramlade ner , sen vill jag ha EDA.Turligt nog hade narkosläkaren en innan mig så jag fick vänta.En timma efter att dom tagit hål på min hinna är jag 10 cm öppen och redo för krystandet.Här blev det minsann ingen EDA utan jag skulle få bebis =)16:07 såg han ljuset för första gången , världens mest underbarste lilla kille som fick namnet Neo som hans pappa valt.En liten kort sammanfattning av förlossningen som gick hur fort som helst , jag var helt inställd på att detta kommer att ta dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0