Sååå Tröööööött...

Guuu så trött jag är nu , har jobbat 10-20 i deli.Igår jobbade jag 11-21 i deli och imorgon kommer jag jobba 6:30-16 i kall.Inte nog med det ska jag även jobba 11-20:15 på söndag i kassan.Jag kommer nog vara helt slut på julafton , men det blir kul när lönen kommer =) Tycker tiden fram till jul nu har gått så jäkla fort.Känns som igår vi började skola in Neo på dagis.Idag på dagis hade dom haft bordsplacering, ett sött hjärta med Neos namn , han fick även ett fint julkort.Neo hade målat mamma och pappa idag igen.Så har han återberättat för ett annat barn vad han målat.Han börjar bli så stor nu , känns så otroligt längesen han var en pytte pytte liten bebis.Nej nu måste jag försöka att SOVE ZZZZZzzzzz

Kommentarer
Postat av: angelica

Imorrn jobbar vi ihop i kassan!
Härda uuuuuut =)

2007-12-22 @ 10:34:52
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: angelica

hej.. vill du ha hjälp o packa?

mohaha mohaha mohaha

2007-12-23 @ 17:32:58
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0