VAB Idag

Febern hade inte gått ner utan den i örat visade 39  medans den i rumpan visa 38,4 tror jag det var.Sen har Neo hostat och väckt mig vid flera tillfällen inatt.Så det blev att stanna hemma.Vi vakna strax efter 5 och Neo fick välling sen satte vi på en film i sovrummet och väntade på att dagis skulle öppna sen var det bara att vänta på att nån i kallis skulle komma.Strax därefter kom älskling hem och jag sa till honom att han får vaba imorgon ist för ta semester som planerat.Idag hade han ÄNTLIGEN kommit ihåg att ta med öronproppar!!Jag kan nämligen inte sova när han och jag sover ihop för han SNARKAR som 17.Runt 8 sen börjar Neo bli lite trötter så han lägger sig och jag gör lika så , jätte skönt.Vaknar sen av en gråtande Kolla temp och det var 38,5 nu har även näsan börjar rinna , KUL!På posten kom Julkorten och dom andra korten vi tagit i centat.Pelligt nog syns det att Neo har kex i munnen men men det kortet blev iaf bättre än det andra.Ett av dom "vanliga" korten blev super bra medans det andra blev mindre bra.Tänkte bara köpa några kort men då blir det bra mycket dyrare än hela serien så det är ju bara att köpa och se glad ut!Så nu äntligen ska jag ta med ett kort till dagis!
image368image369



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0