Dagen Efter...

Snor här hosta där när ska det ge med sig egentligen???Trött på att vara i målbrottet!Värst var igår kväll trodde nästan jag skulle tappa rösten.Hosta som 17 i natt vilket även Neo gjorde , låter som en hund som skäller när han hostar stackarn.Dagen har gått jätte fort , jobbade 14-20 i deli.Gick förbi Empa som satt i kassan som inte alls mådde bra.Hon har börjat käka nån penicillin som gör att magen inte är i balans , stackarn.Hon skulle till stallet på måndag , se om jag och Neo följer med.Beror lite på väder och vind , Neo tycker att det är så roligt med hästar djur i allmänhet.Skönt att det är fredag imorgon så man får vara lite ledig.Imorgon blir det mysfreda med film , se om Neo kan sitta still haha.Handla ska vi också göra hoppas bara att det inte är så mycket folk.Jobbigt att handla om det är en massa folk överallt som inte flyttar på sig.Helgen har vi inga bestämda planer så det blir som det blir.Idag smarrade jag även lite brownie som blev över , betydligt godare idag än igår.Hade den i kylen så nu är den så pass stel men ändå kladdig.Glasyren däremot bara ramlar av för den är så stel.Så jag rekomenderar att man gör den dagen innan och sedan förvara den i kylskåpet , glasyren kan man lika väl kasta elle använda till annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0