En Stjärna Här En Stjärna Där..

Hippi det är fredag och det är min lediga helg!Imorgon blir det som sagt lite julshopping , måste hitta dom sista klapparna.Lite svårt bara när mamma önskar sig pengar ock smycken..LOL!Idag har iaf dagen gått jätte jätte fort.Vi hade sjukt kul på jobbet , börjat bli riktigt kul att jobba i deli nu igen.Ett tag kändes det riktigt tugnt men nu har det allt börjat vända =) Lustigt asså Camilla hade bakat pepparkaks muffins med glasyr idag till fikat så kom Elin och hade bakat några kakor också och sen kom Tojja och hade bakat brownie.Inte nog med det bjöds det på tårta för Kerstin gick pension plus att två praotjejer bjöd på kransar.Att det kan bli så att så många bakar till samma dag , jag sagt vid ett fler tal tillfällen att vi borde införa fikaschema.Alltid trevligt med lite hembakat fika en fredag.Så idag har varit en riktig svullar dag känner mig fetare än vanligt..grrr.Empa ville gå ut och gå men orka i detta väder, jag vill ha SNÖ!Se om det kan komma lite till första addve.Kände allt lite julstämning idag så jag plockade fram lite julstjärnor.Blev så fint så med mina stjärnor från Go Ulla för 49:-

Kommentarer
Postat av: ezza

Vad fasen är Go Ulla? Aldrig hört talas om stället?=) Fina stjärnor var det iaf, synd att snön fattas som sagt...

2007-11-30 @ 23:40:48
URL: http://jezzaj.blogspot.com/
Postat av: Fia

Go Ulla= Ullared Gekås =)

2007-12-01 @ 09:25:57
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0