Julklapps Shopping

I ett har det gått idag är helt matt.Dagen började med att klockan ringde 08:00 , turligt nog sov även Neo =) Det första jag fick höra på morgonen var att älskling skulle gå på matchen ikväll , kul för honom då! Fick verkligen gasa i duschen och slänga i mig frullen , jag är lite av en tids optimist =) När jag sitter på golvet och klär på Neo knackar det på dörren , där står Empa helt påklädd.Så jag klädde på mig min tjocka vinterjacka vilket jag verkligen fick ångra på stan sen.Där håll vi på att dö svettdöden.Hann gjorde vi till bussen som vi skulle med.Synd bara att chaffisen inte fattar att det är bättre att han öppnar dörren längst bak så jag kan gå på med barnvagnen då det redan var en pappa med vagn.Utan då fick vi ist trängas!Bussen blev verkligen proppad , en tant med rullator som nästan inte fick plats bara för att chaffisen inte kunde öppna där bak åt mig!Nere på stan sprang vi runt i nästan alla butiker och letade julklappar.Hittade faktiskt en hel del bra grejer , roliga också mohahaha.Älskling hittade jag tre bra saker till så han blir nog nöjd =) Neo satt jätte snällt i vagnen nästan hela tiden.Luncha gjorde vi på Subway , så otroligt goda mackor.När vi skulle åka hiss upp till Gallerix i gränden var det nån som släppt värsta stinkbomben i hissen.Borde införas pruttförbud i hissarna.Vi höll iaf på att svimma av lukten!Älskling ringde sen och sa att han skulle komma till stan och köpa vinterskor så då kunde vi åka hem med honom.Han hitta ett par skit snygga Caterpillar skor fast då fanns dom självklart inte i hans storlek.Så då valde han ett par Replay ist för endast 1700:- som hittat....elle INTE!Tänkte nästan fråga om man kunde få dom försäkrade =)Bilen sen blev proppad av saker , inte undra på då jag köpt städkittet till Neo som låg i värsta största kartongen.Efter vi släppt av Empa åkte vi och handla på jobbet.Hemma sen fick Neo lägga sig en stund eftersom han total vägrade att sova på stan , man kan ju faktiskt missa nått =) Så jag o älskling la oss en stund också.Jobbigt att springa i affärer och handla!Till middag blev det tortillas med kycklingfilé i sån lime blandning och en massa grönsaker , skit gööött.Vi hann knappt äta innan älskling skulle åka så jag och Neo tog lite kort =)

-07
image343

-05 -06



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0