Nu Börjar Det Ge Med Sig...

Sönda kväll kan det kännas mer deprimerande?Mår dåligt bara jag tänker på den kommande veckan...Slutar tidigast 7 denna vecka , om man inte räknar med Lördagen så jag slutar 16.Bara kvällar och åter kvällar , vilket liv man har.Om man nu kan kalla det ett liv.Vad är ett liv egentligen?Nått positivt är ju att det blir stålar men vad ska man med pengar till när man ändå inte har tid att bränna dom , hahaha.

Igår blev det en promenix med mamma och Neo , Neo han somna nästan direkt i vagnen.Han hade vaknat tidigt så älskling tog honom eftersom jag mådde bajs.Igår var nog den värsta dagen kunde inte andas alls.Inget hjälpte , pumpade nässpray hela tiden.Så det var den lediga helgen dä , bra på ett sätt att jag inte jobbade men tråkit att må dåligt när man är ledig.Men iaf efter LHC matchen käkade vi tacobuffé.Så pass gott var det.Testa nått nytt kycklingfilé men nån lime blandning , hette nått med fajitas.Såååå gott det var , blev det i ört och vitlöks tortillas med ruccollasallad mmmmmmmm.Jag åt så pass att jag fick ont i magen =) Film såg vi också sen , blev lite sent att börja se men är till att passa på då älskling inte ska spela.Neo han har lärt sig säga WOW hahaha han sa även toa igår *stolt*.Jag fick äran att välja så det blev Good Luck Chuck , ett otroligt bra val!

image315
För att undvika att kvinnan i hans liv faller för en annan man, måste Charlie Logan bryta förbannelsen som gjort honom så populär bland singelkvinnor: Ligg en gång med Charlie och nästa man du möter kommer att bli mannen i ditt liv.

Dane Cook spelar Chalie "Chuck" Logan. En tandläkare på jakt efter kvinnan i sitt liv. Chucks bäste vän, den mer ytliga och kvinnofixerade plastikkirurgen Stu, gör oftast mer skada än nytta i sina försök att hjälpa Chuck. När ryktet om Chucks förbannelse sprider sig, står kvinnorna på kö för att få en natt med honom. Men Chuck vill inte ha engåpngsligg. Han vill finna kärleken. På ett bröllop möter han den klumpiga och svårflirtade Cam Wexler (Jessica Alba). Chuck blir blixtförälskad men om han ligger med Cam gör ju förbannelsen att Cam möter en annan man..

Vi båda tyckte att filmen var bra så det var ett bra val av mig =) Se om jag ser en film nu när älskling åkt.Bra när man kan välja helt själv vad man ska se.Älskling vill mer se action , skräck medans jag mer vill se komedi och thriller.Visst jag kan också se action bara om det inte är för overkligt.Brukar ju oftast bli så , helt otroligt hur mycket stryk vissa tål medan andra knappt klarar av en bitchslap.Samma är med skräck men jag diggar Saw filmerna och Hostel ,Quentin Tarantino är hel grym på att göra film.Bara det inte blir för mycket blod och tarmar här och där!

Idag känns det faktiskt mycket bättre , hosta lite slem i morse vilket var mindre trevligt.Men idag har iaf nässprayet hjälpt mig att andas.Så underbart att kunna andas genom näsan =)Älskling har spelat WOW hela dagen och jag och Neo har bara slappat.Neo han har också lite hosta och rinnande näsan.Fick även denna morgon sovmorgon , LYX!Trodde faktiskt att Neo skulle sova länge för han somna sent igår men icke , han hade visst vaknat runt halv åtta och var sugen på lite frulle.När Neo sovmiddag kollade jag på Prison , för vem 17 kan nöja sig med att se ett avsnitt i veckan?Inte jag iaf.Jag kom även ihåg att se Ugly reprisen i fredas , dutti jag är =) Och på tisda slutar jag 19 så då kan jag se det HURRA!Tvättat har jag också gjort , ovanligt!Lagat en otroligt god middag också!Blev potatis med benfrikotlett med champinjonsås även lite stekta champisar.Neo är helt galen i all svamp.Först käkar han upp sin sen ger han sig på andras =) Middagen blev som vanligt otroligt lyckad =) Imorgon blir det nått nytt att testa.Fick ett recept av Tojja som hon hitta i affären som jag ska testa , spännande =) Fick även reklam idag , inte alla veckor vi får.Snart dags för en dagens ris tror jag!Brio kom ut med en katalog där jag hitta ett städkitt till Neo som jag tror att vi ska köpa.Lillfisen älskar att städa , tänka sig hahaha!

image316

Kommentarer
Postat av: angelica

Moster var spårlöst borta hela dagen igår.. men sen sent igår kväll fick vi reda på att hon ligger på sjukhuset.. Kollapsat, men hon ska få komma hem idag, så det känns bra! =)

2007-11-19 @ 15:13:26
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0