Det Var Bara.......

Idag var jag och Neo och hälsade på Linda och hennes två barn Alex och Engla!Dit tog vi bussen , Neo tycker att det är sååå roligt med bussar!Väl på bussen hittar Neo dom två knapparna som man trycker på om man vill stiga av.Och självklart skulle han trycka , vi hann bara till Jackobsdal innan han tryckte.Pinit som det var så fick jag ju säga -Det var bara min son som råkade trycka och vi ska INTE av =) Chaffisen verka tjuriga men tanterna i bussen tyckte Neo va sååå gullig och han satt där helt oskyldig.Resten av resan fick jag vakta knapparna , tog ju bara ca 50 min att åka dit.
Framme möts vi av Alex och Linda , sist jag såg Alex va han 1½ rätt länge sen med andra ord =) Där hemme lektes det en hel del , Neo blev nog lite små kär i Engla för han ville pussa och krama henne hela tiden.Han ville även låna ut sin napp , hyvens kille =) Fast ibland blev det lite hårdare tag från Neo sida vilket inte var helt uppskattat, Engla va så liten och söööt.Tänka sig att Neo varit så liten...tiden går allt för fort!Fika gjorde vi också på mazariner , chokladkex och cocosbollar , Linda hon är allt bra händig på att baka hahahahaha =) Engla va så trött sen så vi gick ut en sväng hade hoppats att Neo också skulle sova en stund men ICKE.Så vi lekte i lekparken ist.



Älskling kom och hämta oss sen så svängde vi förbi La Kantarell och köpte pizza , världens köer var det på vägen hem så pizzorna var nästan kalla.Så goda var dom inte heller denna gång , botten var för tjock.Efter maten gick vi till Centat och handla , skulle bara handla liite och notan sluta på över 800:- Hmmmmm...Lillfisen va så trötter sen så det blev sängen för honom så jag gick till jobbet och sola.Träffa Empa och vi bestämde att vi skulle ut på Lörda , käka lite o sen göra stan.Ska bli skit skoj , sist jag var ute var den andre Juni!Vi hade sällskap hem sen och på vägen möter vi världens minsta hund , såg ut som en liten svart kattunge Chico tror jag den hette.Hur gullig som helt , mindre gullig när den satte på min sko och sen Empas =) Se om det kommer några bebbar sen hahaha!När jag kommer hem är Lillfisen vaken , växvärk igen...grrrr...Han ligger fortfarande och har ont så nu har han fått en Alvedon , hoppas att den snart gör verkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0