Föräldramöte!

Hurra det är Onsdag idag , snart helg med andra ord och jag är LEDIG!Ska bli helt underbart , vila upp mig inför nästa helvetes vecka...usch!

Idag har jag varit ledig , skööönt.Efter lunchen gick jag och Neo en sväng till lekparken och lekte.Neo tycker att det är så roligt att vara ute och leka.När vi lekt färdigt gick vi till jobbet och köpte en jätte muffins som vi fika på hemma sååå otroligt god den var!Neo blev så tjurig sen så han fick vila sig en stund , somna utan problem.Jag la mig faktiskt själv en stund och vila i soffan rätt skönt att kunna lägga sig en stund på eftermiddagen.Middag var det dags att fixa sen kotlett med potatis och gräddsås hade även stekt till lite lök , maten smakade som vanligt otroligt gott!Sen fick jag rycket och började städa , dammsög och skura golv.Fick även hjälp av en hjälpsam Neo =) Så nu är det så rent och fint på golvet.Läggdags för Neo var det som gällde sen välling och borstning av tänderna vilket alltid inte är så lätt!

image225

Igår var jag och älskling på vårat första föräldramöte!Riktigt kul var det , skratta nästan hela tiden =) Fröknarna berätta om verksamheten vad dom tycker är viktigt vad som ingår i läroplanen.Sen kikade vi även runt på saker barnen gjort kort på dom.Dom hade gjort fot och hand avtryck , helt otroligt att dom fått Neo att sitta still!!Han var så söt på korten vi kikade även i hans pärm , där fanns det ena riktiga mästerverk som han målat =)Fika fick vi också muffins kaffe , te elle jucie.Mötet höll på i nästan 2 timmar fick även reda på att dom tyvärr inte kommer att bli fotade kanske en gruppbild.Vilket jag tycker är SKIT tråkigt!Har gått och väntat på att dom ska bli fotade , perfekta julklappen ju!!Men men se om stjärnstudio elle vad dom heter kommer i centat , men om dom nu gör det lär det ju bli när jag jobbar!Älskling var även och tattade sig igår hos Nypa , han fick en tatto i 30-årspresent.Så han var rätt trött på mötet.Tatto tiden var 12 o 3 timmar framåt och strax därefter skulle han hämta Neo på dagis , men som sagt det är hans eget val!

image226

Tror att det är nån Japansk eld orm han är tydligen född i ormens år!3000:- kosta det , man skulle nog blivit tattuerare!

Hela armen!

image227




Kommentarer
Postat av: emilie

Guuud vilken cool tatto... Och så ser man ju även sams små brösthår sticka fram på bilden, hahahahahahaha!

2007-10-18 @ 11:26:06
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Daniel

en tatt är snyggt men inte massor

2007-10-20 @ 15:37:31
Postat av: Fia

Smaken är som baken.... delad =)

2007-10-20 @ 19:16:09
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0