Jäkla Skit!

Då var denna dag strax över...jobbade 13-21:15 i kassan hade värsta huvudvärken så det var en pärs.Idag lämnade vi även in våran bil på service.Trodde att det inte skulle vara nått med så otroligt fel man kan ha.Första samtalet kom vid 8 på morgonen, nått fel med avgasröret 2000:- skulle det kosta sen vid 10 ringde det igen ännu mer fel nått för 1300:- ett annat för 900:- inte glömma lampan för 40:-. Servicen i sig kostade 2400:- tror jag det var...hmmm en summa som slutade på 6100:- men vi fick ju faktiskt 15% vilket var avdraget innan dessa 6100:-.Fick älskling till att ringa dom för att få reda på slutsumma så man inte får en chock när man kommer och svimmar.Efter denna service är vi nästan lika med panka resten av månaden , kul!Vi hade planerat att handla julklapparna nu men ICKE!Inte nog med detta så såg jag på räkningen vi fått på våran diskmaskin att vi fått förhöjd ränta (tog räntefritt) för att vi inte betalat förra månadens räkning.MEN HUR 17 SKA MAN KUNNA BETALAT NÅTT SOM MAN INTE FÅTT NÅN RÄKNING PÅ???Ringde då upp banken fick tala med en tjej som måste varit ny grrrr....Eftersom jag inte stod på diskmaskinen kunde hon inte lämna ut uppgifter jag var tvungen att ha min sambos godkännande?Ööööhhh hur ska han kunnna godkänna detta?Ska han då ta luren och säga att det är Ok???Då kan han ju lika gärna prata själv!Förklarar att han sover för att han jobbat natt och frågar om öppetiderna men då skriker älskling och kommer upp och tar luren.Han säger samma sak som jag att vi inte fått nån räkning inte ens ett papper från dom.Då skulle vi betala nått på 500 dom lägger på och älskling börjar tänka efter..hmmm.Med den summa som hon sa skulle vi betala försenings avgift och grejer.Älskling ringer upp igen och får prata med en kille förklarar allt igen och dom kommer överens om att vi ska betlaa förra månadens plus denna så slipper vi alla andra avgifter.HURRA en som fattar!!!PÅ jobbet sen hade jag som sagt huvudvärk och den ena efter den andra kunden klaga på allt o inget.Så jag är så glad att jag är hemma nu och denna dag snart är över!


Neo hjälper till att laga mat






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0