LHC Är Dom Bästa!!!!!

Redan Tisda kväll , tänk om det kunde vara Sönda kväll ist och jag hade jobba min hel helg!!!Drömma kan man ju alltid göra =)Haft ont i halsen idag också , värst är näsan.Hur mycket nässpray jag än sprutar in så släpper det inte...grrrr.Dagen började med att klockan ringde 05:45 KUL!Helt mörkt var det ute ville helst dra täcket över huvudet!Gav Neo en flaska välling och slängde i mig själv lite frulle.Neo var pigg och redo för en dag på dagis tyvärr var jag inte lika pigg!Lämna honom gick jätte bra annars brukar han bli lite ledsen så tidigt på morgonen.Innan jag börja i deli skulle jag lära mig öppning av kassan , konstigt nog efter alla mina år på mitt kära Ica så har jag ingen öppning av kassan.Men stänga kassan det kan jag med förbundna ögon!Fick beröm av Annica så det var skoj.Sen slava jag 4 timmar i deli innan jag fick gå hem , handla lite till middagen , hemma gjord pizza skulle det bli!Hämtade en glad Lillfis på dagis som gungat och skrattat hela dagen lång!Hemma la vi oss och vila , helt slut var vi.Jag kände mig inte 100 så det var behövligt med en vila.Blev väckt av älskling som undra hur länge vi skulle sova hahaha.Så det var bara att hoppa upp ur sängen och sätta igång med maten , Neo han var sååå duktigt och hjälpte till.Sen tyckte han att det var roligt att käka upp sakerna på pizzan innan det gräddats i ugnen , speciellt älskling skinka =)
Pizzan(or) blev super goda , kanske skulle ha blivit pizzabagare ...elle inte!

Neos pizza!

image219

Efter maten gick vi hem till mamma o pappa för att heja fram LHC till en seger , välbehövligt för det har ju inte gått så jätte jätte bra för dom!Efter 2-2 vann LHC i förlängningen HURRA HURRA!Vi kan ju vinna också hahaha =) Sen följde pappa mig och Neo hem för älskling hade ju åkte till jobbet.Neo slockna som en stock efter vällingen och jag satte mig vid datan och blogga i min kära blogg =)

Kommentarer
Postat av: Madde

I found you!!! =)

2007-10-10 @ 21:30:24
URL: http://www.petite83.blogg.se
Postat av: Madde

Japp det blir en resa med Patriks familj i december... vad söt han är, Neo alltså.. Har ju bara sett han 1 gång och då satt han i vagnen =)..

2007-10-11 @ 11:08:53
URL: http://www.petite83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0