Mot Ullared/Gekås!

04:00 ringde klockan idag , kul!Bara att gå upp och hoppa i duschen , otroligt skönt med en varm dusch på morgonen.Sen käka jag frulle bestående av en ciabatta , glas juice och en skål med yoghurt och krispiga flingor med torkad frukt , måste äta så jag orkar.Inväntar nu att mamma ska ringa så vi kan åka , jag är liksom redo.Synd bara att Sandra inte kunde följa med vi hade ju så kul sist med hennes stjärtviseri vid vägen o allt =)Jag får helt enkelt shoppa lite åt henne också.Känner mig helt redo för en heldag på Gekås , hoppas bara att jag hittar nått.Måste få tag i overaller och regnställ till Neo plus en massa julklappar och födelsedagspresenter till honom!

Kommentarer
Postat av: EMPA

Shoppa shoppa shoppa...

2007-10-04 @ 14:36:46
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: angelica

Hoppas du har skoj =)

2007-10-04 @ 15:53:31
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0