Mys Pys

Äntligen är denna otroligt jobbiga vecka slut , gått rätt smärfritt fram ändå tycker jag.Fredagen gick som på räls hjälpte till lite i kallis och där rinner tiden bara iväg.Kul att vara där, jobbar bara en lörda i månaden så det är lite synd känner mig som en praktikant där ibland eftersom jag inte vet hur allt ska vara =)

Igår var det min kallis lörda, vaknade rätt pigg somna iof innan halv elva kvällen innan.Jag och älskling var helt slut vi orka inte ens se klart en film.Jobba gjorde jag med Johanna och Ullis inte glömma Elin som kämpa på 1½ timma på morgonen.Allt flöt på super bra ingen stress alls!Beställningarna var klara runt lunch vilket typ aldrig inträffar!Sen fyllde vi butiken med diverse läckerheter städade och gick hem , älskling o Neo kom till jobbet så handlade vi.Blev sviiiin dyrt 1300:-Hem och packa upp jag sprang in i duschen och sen åkte vi till Neos farmor.Där hemme var det fotboll på tvn och två chips skålar och en godis skål Neo han riktigt dök i dom.Så skulle han bjussa alla!


Efter fotbollen beställde vi kinamat från Ming vårat favvo ställe.Älskling och svärmor åkte och hämta, Neo han försökte fördriva tiden så gott han kunde!

Jag hade beställt kycklingfilé med champinjoner och bambuskott sååååå gott , jag o Neo dela.Älskling tog oxfilé och vårrulle och nån soppa tror den hette Pekingsoppa som inte alls var god , smakade skit rent utsagt.Svärmor tog biff med bamuskott och Ronny friterad kyckling.Massor med mat blev det och över blev det också inte så dyrt heller.


Törstiga blev vi också så vi gjorde oss våran egen cola, det ni =)



Vi avslutade kvällen med otroligt goda vaniljbullar som vi köpt med oss!



Hemma sen skulle vi se klart filmen som vi börjat titta på slutade med att älskling sov och jag kollade klart filmen själv.Filmen hette Haven med Orlando...Rätt bra faktiskt fast slutet är jag inte helt nöjd med.

image261

Caymanöarna ... palmer, sol, kristallklart vatten, vackra kvinnor och vita stränder så långt ögat når. Men det är inte bara turister som lockas av den behagliga tillvaron och när två affärsmän på flykt undan FBI en dag anländer till ön med väskorna fulla av svarta pengar, blir det händelsen som utlöser en lavin av våld, sex och gastkramande skräck. Långsamt krackelerar bilden av söderhavsidyll med svalkande drinkar, samtidigt som antalet lik och personliga tragedier eskalerar ... Superstjärnan Orlando Bloom visar upp ännu en ny sida av sin stora skådespelarbegåvning i rollen som den unge Shy, som fångas i ett spel om begär och ära. Och Bill Paxton bjuder som alltid på en fantastisk prestation som tillför hans skådespeleri ännu en dimension! En stark thriller från producenten till Oscar®-belönade CRASH, som kommer att gripa tag i dig med sin skakande realism och gastkramande spänning...

Idag har jag också jobbat 14:30-19:15 en otroligt givande tid , tur att jag har 100%.Man skulle ställa tillbaka klockan inatt också vilket jag gjort med tyvärr inte Sara på jobbet.Hahaha hon kom en timma tidigare tur att hon inte öppna för då hade hon inte kommit in =)Innan jobbet åkte älskling och kolla på när hans lillbror Lukas lira innebandy själv var jag hemma med Neo , vi lagade pasta med pastasås och strimlad kassler.Nu mera är det väldigt svårt att laga mat med Neo för han vill gärna att man ska bära honom så han kan se när maten kokas m.m.Men till slut blev maten klar och den blev otroligt god som vanligt =)Älskling kom hem och jag gick till jobbet , kände mig allmänt irriterad på allt och alla.Efter jobbet hade jag sällskap av A-C hem.Älskling hade lagat mat , ryggbiff med klyftpotatis och nån svampsås så otroligt gott.Neo han käkade klyftisar som aldrig förr.Ner kladdad och dan fick han hoppa in i duschen och sen en flaska välling sen sov han som en stock!

image262







Kommentarer
Postat av: Madde

Tack! jo det är bara bra, sjukt mycket att göra i skolan nu bara.. Hur är det själv då, allt bra med er?

2007-10-29 @ 20:46:03
URL: http://www.petite83.blogg.se
Postat av: empa

Haha.. vad söt Neo är :) En riktig liten buse det där.. Ses på jobbet imorgon! NATTI

2007-10-29 @ 23:12:59
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0