Orka.........

Nu har jag fått svar på vad det är för fel med min blogg , man kan inte förstora mina minityrbilder.Tydligen har det blivit nått fel med mina kodmallar.Eftersom som jag själv inte kan så får det fixas när min lillebror orkar , dvs på obestämd tid.Att det alltid ska vara nått som strular!!Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!Nu är det iaf måndag HURRA!!!!Jag överlevde helgen =) Har känt mig hängig hela veckan , men nu äntligen är det på G att bli bättre.Men då har ist Sam och Neo blivit snoriga.Neo han har haft lite krupp , senast nu ikväll så han fick lite medde , stackars Lillfisen!Helgen tycker jag flöt på bra fast jag var riktigt trött i halsen o kroppen när jag kom hem freda kvällen.Älskling spela WOW så vi käka bara tillsammans , grillad kyckling med sallad mmmm.Sen slockna jag runt tio kan inte minnas sist jag somna så tidigt.Var däremot vaken 100 gånger under natten.Kissa två gånger fick avbryta mitt kissande för jag var så trött , vill ju inte somna vid toan eller vad säger du Emil hahahaha!Man vill ju gärna inte "göra en Emil" Hahahahaha!Älskling kolla på film i sovrummet så jag fick kli och pill i håret.Men inte kunde jag sova för dä , när jag vakna på morgonen hade jag värsta afrot , tur att jag jobba i deli så jag kunde ha kepa =)Lördagen gick fort, jobba med Kellan och Camilla på morgonen sen handla vi efter jobbet.Jag hade lagt undan vaniljbullar som mamma bakat.Så otroligt goda Neo var helt galen i bullen.Efter vi fikat vila jag o Neo älskling kolla på LHC , ännu en skandal match...suck!Middagen blev ryggbiff med pommes och bea mmmm.Sen kolla vi på en disney film som Neo tyckte var sisådära intressant!När han somnat kolla vi på nya Beck , I guds namn.Sååååååååå bra lite sorglig var den också...snyft.Älskar Beck ber till gud att dom ska göra fler.Wallander är också en favvo , men nu har man ju sett alla....

Söndagen började jag jobba 14:00 , fick sovmorgon av Neo =) så utvilad var jag på jobbet.Satt rygg i rygg med Annica som så snällt byte sista timmarna med mig så jag fick sitta i självscanningen.Rösten höll inte riktigt!När jag sluta möte jag upp Empa som ville låna filmen Beck och några därtill.Lillfisen var redo i dörren när vi kom , skit glad blev han.Skulle prova Empas skor hela hela tiden =) Empa hitta sig typ 100 filmer att låna hahaha.Sen när hon gick käkade vi oxfilé med krullpommes och "signalens" beasås mmmmmmmmmm.Har varit en riktigt pommes helg , så nu i helgen är det pommes förbud.Är lite sugen på tacos så det blir kanske att fixa nått sånt nu i helgen!

Idag har vi varit hemma Neo han är fortfarnade snorig.Så vi har busat och tvättat hela dagen.Ett nytt ord har Neo också lärt sig , koka *stolt* Hela tiden jag lagade middag sa kan koka koka koka så ska han gärna se också vattnet koka.Maten blev extremt god som vanligt , bandspagetti med egen gjord pastasås med kyckling filé mmmm.Efter maten var det bara att ställa in Neo i duschen , ner kladdad som VANLIGT!Älskling ville gå hem till mamma o pappa o kolla LHC så det gjorde vi.Där bjöds det på fika , kladdkaka , glass och maränger.Sakna Sandras LHC muffins!!!!Hemma sen slockna Neo direkt , fick som sagt väcka honom och ge honom lite medde han hosta så pass.Så jag kollade på Shark , grymt bra serie.Synd bara att jag missade när den börjat efter upphållet , kanske inte så lätt att veta heller då jag inte sett nån reklam.Men däremot har jag sett att Betty börja på tisda och PRISON på måndag!Ja jag är helt redo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

image221

Jag var bara tvungen , han är ju sååååå snygg!Har läst att han skulle gilla killar , synd för jag var helt redo , men vad tror ni?!

image222

Så har vi ju gänget i Ugly Betty!

image224

Tänka sig vad som gömde sig under den rälsen!


image223

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hahahahaha... Jag hoppas verkligen inte för hans egen skull att han är GAY! Han är ju en liten läckerbit.. Faan va nice att prison break börjar snart! Ja säger som dig, jag är alldeles REDO! Hoppas det går bra på föräldrarmötet! Pösss

2007-10-16 @ 16:16:43
URL: http://empaaa.blogg.se
Postat av: Madde

Hillu! Ja nu är det rätt mycket i skolan, men vi är just uppe i en tenta period=/.. Det går väll å resa även fast man har småbarn, syrran har ju en son som är nått år äldre en Neo och dom va i grekland i sommras.. Ungen är skit vild men det gick hur bra som helst ändå, även fast dom va lite oroliga innan...

2007-10-17 @ 17:43:46
URL: http://www.petite83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0