Party Party Party!!!!

Då var lillsemestern över , bara jobb nu....suck!Har iaf varit jätte skönt att vara ledig i några dagar!Gjort av med massor massor pengar mindre kul kanske!

Lördagen började med att Viktoria och hennes dotter Alva kom hit och hälsade på oss.Först gick vi en promenix bortåt Hjulsbro sen stanna vi till vid en lekpark där Neo och Alva fick leka av sig lite.



Sen gick vi till affären jag skulle inhandla sakerna till smörgåstårna o så handla vi fika , gifflar , delicatobollar och jätte muffins.Här hemma röjde Alva och Neo som aldrig förr , sååå söta när dom kramades =) Vi följde dom till bilen för jag skulle lämna Neo hemma hos Sandra och Stefan.Fick gase dit , blev helt svett...Väl hemma fick jag verkligen skynda mig på , skulle göra smörgåstårtan också.Hann bara komma ut ut duschen så ringde Empa , kände mig mer stessad!På med smink och kläder platta håret och fixa o dona!Sen kom Empa och hämta mig , lite svårt att bära allt , tur att hon bara bor runt hörnet!Hemma hos henne var Rebecka och Anna redan på plats , så det vara bara att slå på ugnen.Sen kom Martina , skit skoj att hon kom!Sen var partyt på G!
image189


I väntan på taxin, Empa fick ringa 4 gånger innan han väl kom!



Väl i taxin hade vi skit skoj!



Våran chaffis!


Empa vad gör du? Hahahaha!

Nere på stan gick vi till Platå först , vilken tabbe!Hur mycket folk som helst och bara massa snorungar!
Men vi tog oss iaf en drink , elle jag tog en cider och dom andra drinkar!


Sen drog vi till Blue Heaven där vi röjde järnet , shaka ass som aldrig förr.Inte alls lika mycket folk som på Platå så det var bara att inta dansgolvet!Efter alla drinkar/cider blev vi ju kissnödiga och självklart blev det även denna gång kiss kort =)


Varmt blev det så vi fick svalka oss utanför med en o annan cigg också , mindre bra!


Sen blev vi också fotade och hamna på ågatan.se

image215

Vi avslutade den mycket lyckade kvällen på mackstället Subway , skit goda mackor!


Söndagen sov jag nästan hela , hade fått ont i halsen under kvällen.Neo han var hos mamma o pappa så jag och Sam kunde sova eftersom han skulle gå på och jobba!När jag väl gick upp kunde jag knappt svälja skit ont gjorde det , tog en strepsil elle va dom heter , smaka skit!Älskling åkte bort och hämta Neo så gjorde jag mat , kött med krullpommes och beasås.Sen var den Söndagen slut!

Idag har jag bara varit hemma , inte känt mig alls bra.Neo han har varit gnällig hela dagen , små tjutigt hela tiden.Inget passar honom!Tvättat en massa tvätt , hitta mina jobbarkläder som jag skulle ha tvättat fick akut tvätta så det ska hinna torka!Till middag testa jag nått nytt.Strimlad kassler med champinjoner och keldas svampsås som man bara gratinerar i ugnen.Blev sisådära , jag tog nog lite mycket ost tror ja.Neo han snodde åt sig all kassler från våra tallrikar , tydligen passade inte hans kassler =)Lekte lite sen la sig Neo och jag o älskling kollade klart på en film sen åkte han och jag kolla CSI!När sjutton ska dom lösa miniatyr fallet egentligen?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0