Riskaks Förbud!

Hurra torsda kväll!!Bävar inför imorgon då jag jobbar 10-20 hatar detta pass av hela mitt hjärta!!Fick mitt julschema igår i kassan och jag är VÄLDIGT NÖJD!!!Fått längre pass och ett par dagtider ist för kvällar =) Extra bra att jag fick längre pass på söndagarna, dubbelt betalt liksom =)Neo får mer dagis tid vilket är super bra , tycker att han blir så utanför eftersom han oftast kommer när dom andra barnen börjar att gå hem.Som idag te.x då lämnade jag honom 14:30 och älskling hämtar 16:30, två jäkla timmar!Men regler är ju regler grrrrrr.....Idag kom lönen också, inte en dag förtidigt.Förra månaden blev dyr böter 3200:- älskling köpte jacka 2800:- denna månad blir också dyr , bilen ska på service och besiktning.Ber till gud att det inte ska vara nått fel på den tror inte att det ska vara nått men peppar peppar =) Idag fick jag också RISKAKS FÖRBUD av älskling...dvs jag får INTE äta riskakor vid datorn...suck.Vi har haft problem med vårat tangentbord några knappar har slutat upp att funka.Så idag kom Emil och dom plockade isär och dammsög.Och älskling konstaterade att det var pga att jag käkar riskakor vilket inte jag tror utan det är nog hans snus hahaha.Så nu ska jag ge honom förbud också...Härmed får älskling aldrig mer spela WOW...inte för att jag tror att det funkar men kan kan ju hoppas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0