Såååå Matt....

Tänka sig att man kan bli så trött av att bränna pengar =)
Igår var jag som sagt i Ulla hitta en hel del fynd faktiskt.Köpte en skit snygg overall till Neo i lite kammo , även ett par termobyxor i kammo.Lite dåligt var det med regnkläder så det blev bara ett fodrat set som var för stort , men då har han iaf nått att växa i =) Kläder hitta jag inget direkt till honom , 3 byxor och ett gäng tröjor bara.Fanns inte så mycket fillingar elle strumpor direkt heller.Sen orka jag inte kolla överallt var så jävla mycket folk , fattar inte dom som åker dit med sina små barn.Led verkligen med alla små barn som satt/låg i sina vagnar och gallskrek.Sen flyttar inte folk på sig utan står mitt i vägen och pratar , sen bara plöjer dom fram.Man fick verkligen se sig för så man inte blev överkörd!Hitta en as cool baddräkt till Neo i spindelmannen han var bara för söt i den =)Till mig själv hitta jag två lite längre tröjor som jag blev väldigt nöjd med.Gick inte direkt att kolla för det var verkligen folk överallt nästan så jag behövde nått lugnande när jag var där!!En skit snygg vinterjacka köpte jag också 300:- hur billigt som helst.En hel del leksaker till Neo blev det också , fast det var lite ont om saker just till hans ålder.Alla saker är från 3 år....suck men en del blev det.Självklart köpte jag en massa hygienartiklar , fryspåsar , disktrasor m.m.Pappa tyckte att jag skulle köpa en micromopp (tror jag det heter)så det gjorde jag också , det moderna sättet att städa!En julklapp till Empa hitta jag också kunde helt enkelt inte motstå , den skrek EMPA!!!Lyckade få ihop dryga 8 påsar , jag va sååå duktig.I sko affären utanför hitta jag mig ett par ankelboots och ett par vinterskor till Neo självklart var det med spindelmannen!Bilen blev helt full av alla våra påsar tur att vi hade takbox!Bil färden hem tog 100 år för det var 3 vägarbeten som inte hade nått fungerande system.När vi hade grönt då åkte bilarna från andra sidan , värsta röran!Väl hemma möts jag av en glad Lillfis som är väldigt hjälpsam med upp plocket av saker, fick gömma undan hans presenter.Sen somna jag som en stock , hade varit vaken sedan 04:00.Blev en lång dag i Ulla med många bra fynd!

Idag åkte jag , mamma och Neo till stan för att jag skulle hitta mig lite nya kläder tills i mörra.Efter 4 timmar på stan har jag bara hittat mig ett par svarta jeans så grymt snygga 399:- på Gina två ögonskuggor och mascara från H&M hittade även en vinter jacka till Neo självklart med spindelmannen men ingen topp.Var inne minst 2 gånger i varje affär men hitta NADA!!!Så jag och älskling åkte till Tornby så fick Neo vara hos mamma o pappa.Inne på Carlings hitta jag en skjorta som jag nypt lite i innan men inte köpte kosta 600:-...Älskling hittar den inne på JC och bestämmer att den ska jag köpa.Velar lite så jag hänger den iaf att jag skulle hitta nått billigare.Älskling han hittar inget sam faller honom i smaken utan det är den skjortan som gäller tycker han.Så det var ju bara att köpa den grymt snygg.Köpte mig även ett nagellack som älskling valt =) Vi käkade även på Chili såååå gott det var.Jag åt kyckling spett med klyftpotatis och älskling käka friterade kycklingbollar med ris och sötsursås.På vägen till bilen ser älskling i skylt fönstret att Disel gjort en parra som han bara MÅSTE lukta på.Lukta jätte gott fanns även en till tjejer som också lukta gott så det blev två parfymer också...guuuu vilken dyr tur det blev till ikano.Inna vi åkte hem stanna vi på Maxi och handla lite blev en hastig handling eftersom älskling skulle jobba natt.Så jag gick hem till mamma o papppa och hämta Neo.Han var jätte trött och ville gå hem direkt.Efter vällingen däckar han i sängen , jobbigt attt shoppa.Själv är jag helt matt varit håll igång i två dagarn nu.....Måste ladda inför imorgon!!!!!Blir varmsmörgåstårta som jag ska göra hemma hos Empa och sen gör vi stan!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0