Shopping Shopping Shopping =)

Ännu en dag av härlig shopping =) Finns inget bättre än att köpa lite nya saker , nu blev det inte till mig själv men ändå!Dagen började med att klockan ringde 05:45 hade varit vaken ett par gånger innan , grymt störande!Neo var hur pigg som helst så det gick undan hemma.Lämna på dagis gick super hann i tid till jobbet också =) Jobbade 7-14 i deli idag , snacka om LYX!!!Sen la jag mig o vila lite i soffan gick sisådär , Neo ville mest klättra och busa än att vila.Klockan blev mycket och det blev dags att fixa middag , kyckling med potatis och gräddsås mmmmmm så gott.Gjorde även matlåda till älskling bestående av köttbullar , potatis och gräddsås jag knyckte även åt mig att par potatisar till min kalops , gäller att passa på då jag väl orkat skala.Maten blev super god Neo han käka så duktigt så!Efter maten drog vi till ikano skulle leta lite varmare skor plus överdrags byxa till Neo.Skor hitta jag 3 par ett par fodrade kammo skor , vinter kängor och ett par snygg skor.Sämre gick det med byxorna om det väl fanns så var dom förstora eller så fanns dom bara i "tjej färg".Hitta ett par skit snygga på Intersport men då fanns inte rätt storlek men i datorn visade det att stan skulle ha så jag ska ringa imorgon så får älskling åka o köpa.Jag jobbar ju liksom 10 jäkla bajs 20 , HATAR den tiden!Stanna till hos mamma o pappa där LHC matchen var i full gång vann gjorde vi också HEJA HEJA LHC!!!Sen fika vi på divrse smarrigheter bl.a LHC muffins som Sandra kallar det numera.Hemma sen slockna Neo direkt han var jätte trött och det är jag också , ska bli gött att sova!

Mina fynd:Raggisar , långkalsonger och skor!

image220

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0