Vart Är Neo.....

Vilken glidar dag det varit idag.Jobbade 10-15 i kassan snacka om drömpass!!!Har ju bara ett så jag har njutigt till tusen.Natten däremot njöt jag inte lika mycket , Neo var vaken av o till fram till 4 så det var lite segt ett tag.Efter jobbet var jag akut tvungen att gå till bolaget och köpa vin till vinlotteriet låg två flaskor efter , fyyy mig =)Så det blev en flaska rött och en flaska med vitt.Sen handla jag lite purjo , chokladpudding svart spagetti som ska bli otroligt intressant att testa.Lämna påsen och väskan i vårat förråd och gick sen till dagis.Möter två kids som skriker glatt till mig att Neo är precis runt hörnet och där var han så sööt så.Frågade Karin om lucia om det var OK att jag lämnade Neo efter firandet eftersom det är redan 07:30 på morgonen och Neo skulle inte komma förrän 13:30.Hör o häpna det var OK Neo får vara enda från morgonen till 16:30.Om han nu inte fått han jag inte tänkt att vi skulle ha kommit , ja menar dra upp Neo vid 6 för att lussa vid 7:30 o sen gå hem för att sen komma tillbaka vid 13:30.Så nu ska hela familjen gå vi ska filma o fota det söta lussetåget =) Neo han ska vara tomte!Hemma sen var det tvätt som gällde vi fikade även på kakor och festis som jag köpte , riktigt smarrigt.Neo ville leka kurragömma och sprang och gömde sig och jag fick leta =)




Vart kan Neo vara?





Middagen stod sen på tur jag gjorde pyttipanna bestående av färdig tärnad potatis med kassler och purjo med lite havssalt och grovmalen svartpeppar.Så otroligt gott idag hade jag även planerat in efterrätt , chokladpudding mmmmmm.Efter maten gick älskling och la sig han kände sig inte alls bra så jag och Neo dammsög och vaska golv.Bad , välling och sängen blev det sen , Neo han var riktigt trött.Jag kände mig redo att städa badrummet, skura och skrubba så nu är det så rent och fint så.Lustigt bara med vårat avlopp som vattnet bara svämmer över i när vi duschar.Nu tömde jag det på vatten och tog en diskborste och körde runt med men det hjälpte inte ändå.Får ringa Riksis igen , ringde när vi flytta in så dom bytte badkar dom påstod att det var det som var felet.Konstigt nog kvarstår felet fast vi har ett nytt badkar.Men det är ju just det att ORKA ringa..Så nu känner jag mig helt matt efter allt detta städande och tvättande.Älskling sjukanmälde sig kände sig inte alls bra så vi ska nog se en film om han orkar...Vi alla vet ju hur karlar är när dom är sjuka!

En ny duschad Neo!
image267

Inte glömma , Neo har blivit en jäkel på att spela luft gitarr =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0