Vilken Tv Kväll!!

Månda kväll ensam hemma allt är som det brukar....suck.Turligt nog ska älskling max jobba ett år till med nattarbete sen läggs det ner.Både på gott och ont , mindre pengar men betydligt mer tid för varandra =)

 Idag har jag och Neo bara varit hemma , tvättat lite o styrt.Dagis ringde också och det blev som jag trodde , Neo får inte komma tidigare till dagis.Ist tyckte dom att om jag nu inte fått honom att sova så kunde jag komma bort med med honom runt 1 kvart över om jag började två så kunde han sova i vagnen.Just nu känner jag att jag inte orkar , jag förstår inte problemet andra på jobbet får ju lämna sina barn...Det är ju inte för MIN skull untan för NEOS!Men men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas och ber till gud om ett bättre schema.Visst att jag kan jobba kväll men då vill jag gärna börja tidigare än 14 elle 15.Ska iaf få ett bättre schema i kassan  under jul så det är ju bra!Har även fått 10 timmar mer på schemat sen jag kom tillbaka , nackdelen är att jag endast är ledig två helger och måndagar.Längtar verkligen tillbaka då jag var mamma-ledig längtar som tusan tills nästa gång får då ska jag verkligen njuta till tusen!Till middag blev det fisk och potatis Neo han hjälpte till med det mesta.Han har super koll på vad som ska göras och vad vi behöver.Han har lärt sig öppna kylskåpet så ibland kan han komma med en potatis och säga koka hahaha =) Efter maten la sig älskling igen så han såg jag inte mycket av idag och inte kommer jag göra det heller nu i veckan......suck.Neo levde rövare och jag försökte kolla tv , Neo han satt faktiskt stilla en stund och kolla också!Sen blev det läggdags och jag kolla på CSI som var sisådära sen kom mitt efterlängtade PRISON BREAK!!!Som jag har längtat o längtat...Jag satt där helt redo helt inställd på att det skulle visas vad som hänt tidigare men icke.Hade för 17 läst att dom skulle visa 17 min av återblickar elle det kanske är jag som missa vad vet jag , jag satt där iaf från klockan 22:00 och såg minsann inga återblickar.Bra var det snygg var han också =) Inte nog med att han lyckats rymma en gång nu ska han göra det igen...Undra om han kommer att lyckas?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0