Bajsklutt i toan och klumpar i grädden

Har varit ledig idag vilket har varit otroligt skönt. Trodde nästan att jag skulle ha varit sjuk idag , frös som attans i kassan igår. Var kallare än vanligt och jag har ingen polo utan jag satt där i min piké med gåshud! Måste fixa polo imorgon för så här kan jag inte ha det! Neo han har börjat mat vägra , mindre kul. Vet inte om han har börjat trotsa eller vad det är frågan om!
Idag när jag hängde tvätt märkte jag att det var på G att hända grejer i Neos blöja så jag satte honom på toan. Och hör o häpna efter att han suttit en stund kollar jag i toan och där i var det världens minsta bajsklutt! *Stolt* Sen skulle det spolas 100 gånger på med blöjan o sen kom resten hahaha!
Sen skulle vi laga fisk med grädde och purjo och när jag häller på grädde kommer två äckliga klumpar ur förpackningen .Trevligt...NOT. Eftersom jag inte hade nån mer grädde eller tid att köpa nu så fick det bli den ändå. Lukta som vanligt och den hade inte gått ut såå. Men så typiskt att allt jämt ska hända mig! Fisken smaka iaf jätte gott men som sagt Neo han skulle inte äta! Efter maten blev det en promenix som började utan regn men som slutade i spöregn. Why not liksom!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hihi... va duktig lillen är! En liten klutt i toan lixom ;) Härligt o vara ledig hela heeeeeelgen.. trallalla... jobbar du eller? mohahahaha

2007-09-22 @ 13:30:21
URL: http://empaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0