En Dag Som Alla Andra , Eller....?

Dagen började med att Neo skallade mig så jag fick näsblod , mindre skönt vill jag lova!Drog ett mess till Empa för att höra om hon var sugen på en promenix.Tog hundra år innan hon svarade , hon är en riktig 7 sovare!Bestämde date vid 12 , och självklart duggade det ute.Men jag lurade med mig Empa på Hjulsbro varvet , fast inte det längsta.Neo han somna i vagnen nästan på direkten.Stjärtbrännar backen gick suveränt , kändes verkligen att fettet brändes!


Sen gick vi svängen in på ica , handla lite grejjor till middan.Empa hon hade tvättstugan hela eftermiddan/kvällen , glad jag är att vi har tvättmaskin.Vi gick hem o laga lite kina mix vilket inte var så jätte populärt.Sen var det röj som gällde , Neo han bara busade och gjorde sånt han inte skulle...grrr.Sen lagade jag middag , nån kryddmix med peppar o svamp som man skulle blanda med grädde.Den var verkligen pepprig vill jag lova men det gick att äta.Neo han var mer intresserad av att kladda o styra med allt annat än att äta.Älskling han gick o la sig efter maten och Neo han fick ta sig en dusch efter allt kladdande.Lillfisen blev allt tröttare o tröttare så då blev det välling o sängen.Jag gick ner till jobbet och mötte upp mamma så gick vi ut o gick , blev höghusen spring streckan som vi kallar det.Blev en riktigt fettbrännar dag för , välbehövligt vill jag lova!!!!Hann nästa bara komma hem innan älskling åkte till jobbet.Sen blev det dags för CSI som var en riktig rysare vill ja lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0