Lillfisen Sjuk!

Eftersom allt var som det brukar igår trodde jag att allt var bra men ICKE.Lillfisen vakna när älskling kom hem från jobbet fick då lite välling för att förhoppningsvis somna om igen.Men ist blev han jätte ledsen och skrek!Försökte få honom att sova i våra säng med det funka inte heller.Han bara gick omkring och var jätte ledsen!Ville att jag skulle bära omkring på honom hela tiden så jag ringde mamma som tyckte att jag skulle ringa vårdis.Älskling ringer vårdis där dom säger att dom ska ringa tillbaka vid 13:25.Liksom hur länge ska man behöva vänta egentligen??Ger till slut en alvedon och så fort den gör verkan somnar han, helt matt var han.Mammas lilla kille!!!Bär över honom försiktigt till hans säng och skyndar mig på in i duschen för att gå ner till Centat o handla lite smarr till kvällen.Eftersom Lillfisen vägrade äta så köpte jag nyponsoppa o chips till honom i hopp om att han iaf skulle äta det.Så blev det fläskfilé , vitlöksklyftor , vitlöks ost , gratängost , smördeg , beasås och Herrjungcider.Inbakad fläskfilé är det som gäller ikväll...Guuuuuuuuuuuuuuuuu så gott det ska bli!!!När klockan blivit strax efter 1 vaknar Lillfisen och är sitt busiga jag igen!Vårdis ringer , en mycket trevlig kvinna fick jag prata med.Hon trodde inte att det hade något samband med hans växvärk utan att det var förmodligen virus elle tänder.Många föräldrar hade ring om deras snoriga barn!Han var ju varm och snorig såå.Efter samtalet myser jag o Lillfisen i soffan han glufsar chips som aldrig för och nudlar (det är en favorit) till Den Lilla Sjöjungfrun.Han blir helt vild när dom sjunger , hoppar och dansar =).Bygger lite vilket är skoj så länge det går som han vill!


När alvedonen slutat verka är det trötta , gnälliga kramiga Neo igen.Varm som sjutton va han nu tog tempen på honom förrut med det gick inte så bra.Han bara skrek så jag ska leta fram den man tar i örat ist.Inte ska jag ville ha en temp uppkörd i arslet!Så nu ligger han och vilar igen!
image128

Inte har Spindelmannen overallen kommit heller , beställde den ju i Lördas....grrrrr.Att saker o ting aldrig bara kan flyta på!!!!Måste nog börja med maten tror jag annars kanske vi får äta inatt.Förhoppningsvis blir det nya Beck ikväll!!!En riktigt myskväll med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0