På Smällen! =)

Nu har ÄNTLIGEN Lillfisen blivit sitt busiga jag igen.Nu är det bara bus och ren jävelskap hela tiden =)Men han hade lite feber i natt så han fick en alevedon.

Idag
vakna jag med svullen och röd hals , Neo baciller anar jag.Lagade en otroligt god köttgryta innan jobbet med fläskfilé och champinjoner!Kan ju inte bli annat än bra när jag lagar mat!Sen var det dags att gå till jobbet , regna ute och det är ju ovanligt!Jobbade i kassan 14-19:15 bra OB timmar , har dubbelt betalt hela dagen!Men så ska det ju alltid bli nått strul när jag är i farten.Blev något galet i självscannings kassan inte bara en gång utan TVÅ , så nu kommer jag nog aldrig våga sitta där mer =(Jag och min vanliga tur!Men annars flöt dagen på rätt bra tycker jag.Köpte med mig lite smarr hem bestående av sallad , baguette , vindruvor och Ben & Jerry glass mmmmmm!Möte även upp Empa på vägen hem , hon ville låna film.Vi är nu mera Gratis Video Butiken AB hahahahaha!!Blir nog att se en film sen mä för min del när älskling åkt till jobbet!

Igår åkte vi förbi mamma o pappa en sväng och käka.Mamma hade lagt fram så mycket kött dagen innan till grillningen men så blev ju Neo sjuk.Så vi kom bara förbi en lite sväng och åt , gott som tusan!Hemma sen satte sig älskling självklart och spelade WOW skulle kunna skjuta den jäveln som kom på detta spel!Efter lite tjat stänger han av och vi ser filmen På Smällen elle Knocked Up som den heter på Engelska.En jätte rolig film , länge sen jag såg en så rolig film!                                                                             Info    
                                                                     
image13424 åriga Alison Scott är en lovande nöjesjournalist, som efter en blöt kväll på krogen hamnar i den charmige slarvern Ben Stones säng. Den högst tillfälliga sexuella förbindelsen resulterar i att Alison blir gravid. Inför utsikten att ensam ta hela ansvaret bestämmer sig Alison för att ge den godhjärtade, men lite töntige Ben en chans. Ben inser att han antingen måste få ordning på sitt liv, eller svika sitt barn. Ben bestämmer sig för att ta sitt ansvar, men att gå på date för att lära känna modern till hans kommande barn.

Kommentarer
Postat av: angelica

HaHa, ja, jag lever.. lagom mycket iaf =)

2007-09-16 @ 23:01:23
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0