10 Kronor

Har precis kört ett pass på Orbin framför tv:n , under en reklam paus är det reklam om nått bankomatkort.Kommer då att tänka på när Mette precis fått sitt första bankomatkort.Hon ville självklart testa kortet så det gjorde vi i centat.Hon stoppar in kortet trycker koden sen till det stora beslutet...Hur mycket pengar hon skulle ta ut.Eftersom hon bara skulle "testa" så valde hon 10 kronor.....Jag trodde jag skulle dö av skratt.Hur 17 hade hon tänkt att den guldpengen skulle komma ut???Jag skratta så jag tjöt.Det var nästan lika kul idag som för jaa hur många år sen kan det vara 11 kanske...hahaha.

Nu kom visst posten , många paket var det.Hoppas att mitt armband är med =)

Kommentarer
Postat av: a n n a

Tack så mycket, de hade jag verkligen :)

2008-04-17 @ 15:10:26
URL: http://blima.blogg.se
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Tack för din kommentar! Roligt att du hittade till mig!

Hahahahaha... Ja det var verkligen kul med att försöka sig på att få ut en tia ur en bankomat! Hehehe

/Sus

2008-04-17 @ 22:45:51
URL: http://sus68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0