40,2 I Feber

Inte har det blivit bättre med Lillfisen snarare sämre.Vårdis ringde och hon sa att vi skulle avvakta tills måndag , märktes då inget på honom alls.Jag gick till jobbet och ringde hem vid sex tiden för att kolla läget.Neo hade då 40,2 i feber och var väldigt medtagen.Ringde med jämna mellanrum hem sen gasa jag hem efter jobbet och ringde sjukvårdsupplysningen.Lite oroligt är det allt när tabletten inte får ner feber utan den ligger på över 40.Neo han kom inte ens o möte mig vid dörren som han alltid gör så bra mår han inte!Kvinnan jag prata med sa att febern i sig var inget farligt men blir det värre skulle jag höra av mig inatt igen annars skulle jag ringa imorgon om det inte var bättre.Då kommer vi att få komma till en läkare som lyssnar på honom , hoppas att febern är nere!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0