Inte En Dag Förtidigt

Äntligen har blogg.se hoppat igång igen, kändes som en evighet hahaha =)

I helgen var det lugnt , jobbade hela fredagen och efter jobbet hade jag sälle med mamma hem för där var älskling och Neo och kollade LHC matchen.Vi blev även bjudna på mat , vilket kändes otroligt skönt efter passet 10-20.Hemma sen slockna Neo nästan innan jag hunnit ut ur rummet , vi började kolla lite smått på filmen butterfly on a wheel.Dröjde inte länge innan mina ögon inte palla att hålla sig upp.

 

Lördagen då ringde klockan 06:00 trött som jag var så försov jag mig till 06:25 så det blev lite stressigt.Jag äter alltid frulle innan jobbet så hungrig var jag som tusan när det var dags för rast.Stressigt var det på jobbet också för vi var en kort på morgonen.Sen kom Johanna och styrde upp det hela =) Det var jag som ringde och väckte henne med min ljuva stämma 07:05.Vem vill inte bli väckt av den?! Hahahaha.Dagen flöt på bra , stanna kvar och gjorde en insats i kallis där det var hur mycket som helst o göra.Handling var det sen på tur , dyrt blev det också , tyckte inte att vi handla så fruktansvärt mycket men men.

Sandra hade tjatat på mig att vi skulle komma hem till mor o far och käka pizza så det gjorde vi.Hemma sen ställde jag fram alla klockor så jag inte skulle komma försent till jobbet.

 

Söndagen var återigen ica som gällde , kändes som jag knappt hann komma dit innan jag skulle gå hem.Skönt med såna dagar speciellt när man jobbar 6 dar på raken.Hemma sen var det dinner time , oxfilé med Coops egna pommes , beasås och mängder av grönsaker.Vi hade köpt pärltomater som var super goda så dom kan jag verkligen rekommendera , Neo åt hur många som helst.Efter en stadig kvällsmat var det sängen för honom och jag passade på att städa badrummet.Klockan riktigt rann iväg så när jag var klar var det dags för sängen.

Igår var vi hos Pernilla och lilla Maja.Det var ett riktigt Baby Boom för Carro kom också med lilla Elliott.Neo ville hela tiden försöka bära dom små =) Byta nappar var också en stor hit =) Pernilla bjöd på otroligt goda bullar som hennes svärmor bakat , såg precis ut som köpe bullar.Tårta blev det också dajmtårta så pass god var den.Hemma sen var det dags för middag , lasagne var det som gällde idag med massor av grönsaker , super gott blev det också.Efter maten gick jag till jobbet och sola passade även på att hämta ut Årsboken älskling beställt.Inte för jag vet vad han ska med alla dessa böcker till?.Körde sen ett pass på Orbi igen , svettigt värre. Sen var det ÄNTLIGEN dags för Prison , läste att det kommer ännu en säsong på aftonbladet , hur ska detta sluta ??!!!

Idag är det jobb som gäller 14-21:15 i kassan , kul!Men nu ska jag köra lite på Orbi!


Kommentarer
Postat av: angelica

Gullungar =)

2008-04-01 @ 15:54:46
URL: http://angelwilson.blogg.se
Postat av: Fia

Verkligen =)

2008-04-02 @ 14:05:22
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0