LöN=ShOpPiNg

I fredas sa det klirr på kontot vill jag lova , några väl förtjänta slantar.Men eftersom jag jobbade 10-20 så blev det ingen shopping den dagen.På lördagen hade vi ju tänkt att åka till duka lagret och fynda men som tur var ringde Elin och sa att det va inget att ha.Så det blev Ikano ist , Neo han fick vara hos mamma o pappa.Älskling han fynda sig ett par nya Disel jeans men efter som Carlings inte själva kan sy upp så får han inte byxorna förrän i slutet av veckan.Han hitta också två nya Peak tröjor , försökte övertala honom om att inte köpa en vit men det gick inte.Jag hitta mig ett jätte snyggt linne på JC , det var Levis så det var rätt dyrt.När jag prova hemma sen besluta jag mig för att lämna tillbaka det , jag kan inte köpa ett linne för 500 som jag kanske aldrig använder men snyggt är det iaf.Jag hitta också mig ett par nya ballerina och ett par pumps Neo han fick sig ett par nya sandaler.Älskling köpte också en ny skjorta och ett par shorts till honom.Sen åkte vi hem till mamma o pappa och käka , hemma sen började vi kolla på film men efter bara några minuter sov jag.

Igår var det jobb som gällde , 14-19:15 i kassan , helt otroligt att det kan vara så mycket folk kvar i butiken fast att klockan är över 7.Många verkar tro att bara dom är inne i butiken innan 7 så kan man i lugn och ro handla .Folk har ingen respekt ..just det glömde...jag jobbar ju bara i butik så mig kan man behandla hur som helst.Skälla extra mycket på mig när man får en avstämning , svenska folket verkar inte vara läskunniga!Annars skriver dom bara på papper utan att ens läsa vilket man kan tycka är lite skrämmande.Nu har jag fått avreagera mig lite så nu känns det bättre =)
Vi har fått lite nytt bake off bröd på jobbet och jag kunde bara inte motstå att köpa den gigantiska focaccia , super god var den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0