Post Paket!

Hurra idag kom mitt armband!!!Det är skiiit snyggt så jag är super nöjd.Kommer verkligen beställa fler gånger =)
image955image956

Innan jobbet stanna jag till på apoteket och handla diverse saker , passade också på att svänga in på BioSol.Där inne var det rea på hela butiken så jag passade på att fråga varför , tydligen ska dom slå igen vilket är lite synd.Men jag shoppade iaf en parra till halva priset , Davidoffts Cool Water Woman , hade den när jag var yngre den luktar sååå gott.Träffa på Malin gjorde jag också som precis fått sin andra flicka som ska heta Isa , ett stort grattis till henne =)
På jobbet var det livat värre , sjukt mycket folk o så såg jag en gammal granne snatta.Det är mycket man får vara med om när man jobbar på Ica kan jag lova.Nu kallar sängen , klockan ringer imorgon innan ens tuppen vaknat...natti natt natt!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Så läckert armband!

2008-04-18 @ 15:10:17
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: JuJu

Älskar den parfymen! Luktar så fräsch.

2008-04-20 @ 18:49:07
URL: http://sheSMILES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0