Vilken Tur

Pappa var nyss här och kollade våran bil , den var lite konstig när man svängt och kört över 50.Pappa trodde att det kunde beror på att vi bytt däck och att vi behövde skruva åt lite till.Jag hade väntat mig det värsta ja menar vi har ju inte riktigt turen på våran sida.Men denna gång var den på våran sida , efter att ha skruvat lite till funkar bilen som vanligt =) HURRA!!!

Tiden på jobbet idag gick super fort , dagarna blir lite lättare när man byter avd. speciellt när man har 10 timmars pass.Nu ska vi kolla på film och käka lite sallad , är lite små hungrig.
Imorgon är det jobb som gäller , börjar 07:00 ingen sovmorgon här inte.Efter jobbet bär det av till duka lagret där dom har utförsäljning , se om vi kan fynda nått.

Kommentarer
Postat av: Anton

Usch, vad jobbigt att gå upp så tidigt!

2008-04-25 @ 21:58:45
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Jag behöver hjälp med en "viktig" sak, skulle du kunna gå in på min blogg o hjälpa mej. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra :S
Ha en fin kväll ;)

2008-04-25 @ 22:10:41
URL: http://missbumblebee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0