Vilket Draaaaaag

Det var den helgen däää , Neo han fick vara hemma idag också för hans hosta och rinnande näsan är inte helt borta.Men på onsdag ska jag äntligen jobba igen!Om nu inget helt oväntat händer PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!Idag har han också ätigt ordentligt med mat , vi kollade i fotoalbumet under tiden , Neo tycker att det är jätte kul att kolla på kort.Sen frågar han vad allt är...äää däää.Och om man inte svarar blir han jätte arg.

I helgen var det som sagt party som gällde hemma hos Johanna , var verkligen skit skoj.Innan jag och Empa gick och möte Johanna så tog vi oss en cider elle ja drack en smirre.Sen gick vi till jobbet för att möta upp henne, hon hade jobbat 7-19 så hon var helt uppe i varv.Hemma hos henne korka vi upp och det dröjde inte länge innan det började ringa på dörren.Vi spelade även Våghals som jag inte tidigare spelat.Vi var lite många så tillsist gav vi upp.




image927

Bar av till stan gjorde det i taxi , vi fick en jätte rolig chaffis.
Harrys var det som gällde , där träffa vi också på Kellan och hennes kompis och vi skaka rumpa nästan hela kvällen lång.

Sent blev det också , träffade på lite gamla kompisar som jag prata med efter stängning så när jag o Kellan väl tagit oss till Subway så hade dom stängt...Men vi fick komma in ändå, stammis som man är.Sen kom min privat taxi och hämta oss , min pappa =) Världens bästa pappa!Hemma sen smarra jag lite macka älskling ville ingen ha så hans hamna i kylen sen sussa jag såå gott.Hade sjukt roligt kväll inte lika kul var det igår med det var såååå värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0