Jobb Igen

Jaha ja då var den lediga helgen snart över.Hatar verkligen denna vecka som jag har framför mig , speciellt fredagen då det är 10-20 i deli som gäller.Imorgon börjar jag redan 06:30 och jobbar till 18:00!
I helgen har jag hunnit med en hel del.Igår var jag på stan hos Gisella och fixade naglarna , så skönt att korta av dom.Dom var riktigt långa nu på slutet.På kvällen gick vi hem till mamma o pappa o grilla , Sandra o Ty var där.Steff han var minsann på 30-årsfest.
Idag har jag varit en sväng ute i Tornby , försökte hitta en jacka till Neo.Men det finns bara riktigt fodrade jackor och det är inte en sån jag är på jakt efter nu.Vill ha en vindtät och vatten avvisande jacka , den han har nu är alldeles för liten.Men det är ju som med allt annat så fort det är nått man vill ha så finns det inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0