Schleten

Nu har vi fått känna på det alla småbarns föräldrar pratar , störd nattsömn.Vi har inte fått sova en hel natt sen Neo fick sin nya säng dvs förra fredagen.När han sov i sin spjällis sov han hela nätterna utan problem , vi la honom i sängen o sen somna han.Nu är det andra bullar som gäller!Han vill nu att man ska ligga brevid honom tills han somnat sen vill han känna att man verkligen ligger där.Så en kväll tog han min hand sååå gullig =)Sen vaknar han flera gånger per natt och till sist får han sova inne hos oss , jag kan verkligen inte sova då eftersom Neo vill ligga på mig!Hoppas det vänder snart för nästa vecka börjar vi jobba!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv. ja precis! haha de skulle typ jag med!

2008-08-05 @ 15:39:25
URL: http://mmadeleines.blogg.se/
Postat av: TipsLappen

det är inte alltid så lätt med barn

2008-08-05 @ 15:43:51
URL: http://tipslappen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0