Shopping

Idag har vi varit ute i Tornby och shoppat loss.Kläder var inte till o tänka på att kika på , sjukt mycket folk var det.Alla är helt vilda i affärerna , lite skrämmande!Jag var på jakt efter en ny elgrill med löstagbara järn.Var inställd på en Quickgrill men kom hem med en från Philips.Den har bl.a två lägen att grilla  , vilket är bra om man tex ska grilla tjocka saker som majkolvar.Hade egentligen velat ha den äldre modellen men då fanns bara visnings exet kvar och det köper jag inte.Så det blev den senaste modellen som hade lite mindre grillyta.Denna grill kan du också vika ut så du får två plan att grilla på dvs ett jätte grill.
Älskling köpte en ny stekpanna och jag köpte oss varsina flanell mysbyxor , älskling har sina redan på =)
Sen åkte vi och storhandlade och den notan vill jag gärna glömma!
Neo ska förresten sova hos mamma o pappa inatt , se hur det nu går =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fika??? är du inte klok eller det ser ju ut som ett bomb nedslag här!!

2008-12-27 @ 22:19:23
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men hallå matsalsmöbler+kamin+vetrinskåp allt sår i v-rummet...

2dammsugare+en kompressor står i köket det ligger reglar lite överallt och det är allmänt totalt kaos!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-27 @ 22:22:30
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åhh tack så hemskt mycket (:

2008-12-28 @ 04:57:59
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0