Du Är BÄST!

Svett , svettigare JAG...så känner jag nu.Har precis kört 8km på min OrbiTrac och fy bubblan vad det var jobbigt!Men ska man vara fin får man lida pin!Många på jobbet som är sugna på att köpa en likadan , håller tummarna åt dig Emelie att Grönan köper en åt dig ;)

Idag slutade jag tidigt , tack gode gud för det!Var rörigt och stressigt som 17 på jobbet.Slutade 14 så det var jag som hämtade Neo på dagis.Hinner knappt komma innanför grinden innan 2 tjejer kommer springandes emot mig och skriker att dom vill ha kram.En av tjejerna säger till mig - Du är bäst! =) Dom är allt bra söta kidsen.
Neo hade fullt upp med att klättra , såg att han lärt sig klättra på nätstegen elle va 17 man ska säga att det är.Han är så duktigt och kan så mycket Lillfisen!Vi gick en promenad innan vi gick hem , blev stjärtbrännar backen.Vi stannde till på Willys och handla lite ingredienser till kakorna jag hade tänkt att baka till jobbet , alltid trevligt med lite fredas fika.Tyvärr blev dom inte så lyckade , den ena blev bränd....snyft.Hoppas dom går att äta ändå!Neo hjälpte självklart att att baka , vilket han äääälskar , kakka som han säger =)

image783image784

Väntar nu på att älskling ska komma hem , han är på LHC!Hoppas LHC sparkar stjärt ikväll , vi skulle behöva en vinst!Sen blir det att se klart filmen 1408 , lite halv läskigt så det är ingen film jag ser själv inte.I förrgår såg vi nya Rambo , rätt bra lite grova scener bara så jag knappt kunde titta!Var helt 100 på att få se Sylvester i bar överkropp men shii fick jag....kanske var lika bra vad vet jag hahaha.

image785

Filminfo:

John Rambo har i lugn och ro slagit sig ned i Thailand, nära gränsen till Burma - ett land som sedan många år tillbaka lidit av förtryck från den styrande militärjuntan. Rambo ställs plötsligt inför sitt kanske farligaste uppdrag hittills när en grupp kristna missionärer tas som gisslan av den burmesiska militären...










Imorgon är det dags igen för passet jag hatar av hela mitt hjärta , 10-20 i deli....suck....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0