Ledig Helg!

Hurra det är fredag och jag är ledig i helgen , helt underbart!Slutade 3 idag men jag hann knappt komma hem innan vi skulle åka , älskling var bara tvungen att köpa ett refill till WoW , döden åt WoW.Efter det stanna vi till på jobbet och STOR handla , notan sluta på dryga 1300:- Tur att jag jobbar på Ica och tjänar så pass bra , hahahaha =)
Imorgon kommer Neos farmor och hennes man Ronny hit och ska käka och kolla fotboll.Hade tänkt att maten skulle ha blivit en surprise men älskling kunde helt enkelt inte hålla käft!Blir inbakad fläskfilé med klyftisar ska också gör en super god sallad till med rucola guuuu så gott det ska bli!Idag blev det oxfilé , tur att man han en man som är styckare =)

Våran 9 årsdag
då slutade jag klockan 3 , Empa följde med och hämta Neo på dagis sen gick vi till stallet och heja på Miranda.Neo tyckte som vanligt att det var jätte skoj , hel impad av dom vita hästarna.Han fick även rida lite på Paddy som är lite mindre än Miranda.


Sen blev det till o gasa hem för klockan var så mycket och vi var så hungriga.När vi kom hem var älskling inte hemma , han var hos sin mamma.Så han köpte med kina mat hem och tre rosa rosor åt mig =) Maten var super god , tror aldrig jag sett Neo glufsa i sig så pass.På kvällen skulle vi ha kollat på film men älskling halv sov i soffan till fotbollen så jag kollade på filmen Nancy Drew , rätt bra faktiskt.

image749

Filminfo:

Nancy Drew har just börjat på College med sina vänninor Bess och George när fotbollsspelaren Jesse hamnar i koma. Nancy misstänker att någoting är fel med det och börjar undersöka omständigheterna. Nancy Drew är i Sverige känd som Kitty från Kitty böckerna.











Torsdagen då började jag jobba sent , 15:15-20:15 i kassan.Innan jobbet passade jag och Neo på att gå en promenix, vi gick även förbi mamma o sa hej.Sen hem fixa lunch, få Neo i säng en stund och sen laga mat och matlåda åt mig och sist men inte minst komma iväg till jobb och dagis.Jag ringde även igår till försäkringskassan för att kolla upp våra föräldradagar , vi har visst 100 dagar kvar att ta ut.Så det blir till o vara ledig i sommar igen!

image750

Kommentarer
Postat av: angelica

Jaaaa!! jag vill verkligen!! jag funderar på att göra en deal med familjen - jag drar efter att jag tagit i hand med släkten.. liksom visat hur STOOOR jag blivit.. ;-)

2008-02-23 @ 12:20:41
URL: http://angelwilson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0