Mys Pys

Jiiiiippi helgen är snart över!!Känner mig trött som 17 , skönt att det är söndag imorgon!
Tänkte uppdatera lite eftersom det var några dagar sen , har inte riktigt haft tid.Försöker att ha ett liv utanför internet också hahaha.
På självaste alla hjärtans jobbade jag 15-21 så det blev inte mycket firande här hemma.Men solen sken så jag och Lillfisen gick en alla hjärtans dag promenix , blåste halv orkan ute.Tog svängen förbi mamma och ragga upp henne.


Hemma sen blev det stressigt som 17 , promenixen vi gick tar i vanliga fall dryga timman nu tog den över 2, undra varför Neo??Neo skulle äta och sova en stund och jag skulle duscha och laga matlåda.Kastade nästan i Neo maten i sängen med honom och jag hoppade in i duschen medans pastan koka sen drog jag igång woken.Blev tagiatelli wokgrönsaker med kyckling och thai soppa skit gott , tack Empa för receptet!Maten blev klar strax innan halv tre och jag börjar tre plus att jag ska lämna Neo innan...STRESS!Hann gjorde jag , stämplade in 14:58 =)Timmarna på jobbet gick fort.Sjukt mycket folk för att vara alla hjärtansdag, köpte med en kyckling hem som vi smarrade på.Jag hade också köpt en ask med geléhjärtan och ett fint kort till Neo och älskling som nästan var slut när jag kom hem , mycket uppskattat.Vi brukar inte köpa en massa saker till varandra på alla hjärtansdag , jag tycker att det är så överdrivet med allt.Det ska köpas dyra smycken middagar och dylikt.Kärleken sitter ändå inte i pengarna, elle?!

Fredagen var det mitt favvo pass som gällde 10-20 i deli!Dagen gick jätte fort , rätt mycket folk så då flyger tiden iväg.Hemma sen kolla vi på filmen Blonde Ambition , rätt bra för att vara en film med Jesscia Simpson.

image737

Filminfo:

Den unga, oskuldsfulla lantistjejen Katie åker till New York för att hälsa på sin modellpojkvän på alla hjärtans dag. Hon får dock en chock när hon hittar honom i säng med en annan. Katie bestämmer sig hur som helst för att stanna i N.Y. och försöka bygga ett eget liv. Snart blir hon indragen i ett rävspel mellan chefer på ett företag.








Idag ringde klockan 05:30 , alltid härligt att gå upp innan tuppen.Låg kvar ett tag och drog mig , blev rätt sent igår eftersom vi kollade på film.Kallis var det som gällde idag 6:30-16 , rätt bar tid , blir många bra timmar!Var rätt mycket att göra så det var tur att vi var en extra.Många knytis och så är det gooo melodi ikväll och då ska det självklart smarras.Vi ska smarra loss på hemmagjord pizza , lyxade till det idag med färska räkor!Frågan är bara när jag ska ta mig orken att göra den , älskling kan inte slita sig från tv:n för det är hockey.Älskling och Lillfisen hade åkt till Neos gammelfarmor idag och hälsat på.Sams farfar ligger på sjukhuset så dom ville hålla henne lite sällskap.Hoppas att det ordnar till sig och han är på benen snart!
Ikväll efter all denna j-vla sport blir det mys pys med film , köpte ostbollar till Neo och själv blir det nog att poppa en påse popcorn , mumma =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0