11 Timmar På Ica

Hemma mätt och belåten efter 11 timmar passet på mitt kära ica!Dagen gick fort måste jag säga!Högsta köpet 2870:- lägsta 1,50:- och det var en jäst , gubben var ivvrig med att dra sitt ica-kort.Tänka sig att gå miste om 1,50 i bonus!Vågar knappt tänka tanken , hahahaha.
Igår kväll i min ensamhet såg jag filmen Juno , skit bra film!Ellen Page är en grymt bra skådis som vi nog kommer att få se mycket av!
image673

Filminfo:

Visst är det så. 16-åriga Juno är gravid. Det blev hon av misstag med sin bästa vän. Hon bestämmer att det klokaste beslutet är att lämna bort barnet för adoption till den perfekta familjen vilket visar sig svårare än väntat...















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0