En Sjungande Promenix

Idag slutade jag jobbet 14 så jag bestämde mig för att gå en promenix med Neo efter att jag hämtat honom på dagis , elle vänta förskolan.Har varit/är en debatt i corren under ordet fritt att personalen på dagis/förskolan inte vill att det ska kallas för dagis för det heter förskolan sen -98 tror ja.Jag har alltid sagt dagis och kommer alltid att säga dagis så sug på en karamellen!Men iaf när vi kommer och går förbi en busshållsplats ser jag en kille runt 17-18 med svart lång skinnjacka.När jag närmare mig honom hör jag ett svagt sjungade ljud , tänkte inte står han vela och sjunger?!Jodå mycket riktigt högt var det också, ni ska inte tro att han slutar när han sett mig snarare tvärtom.Hörde tyvärr inte vad han sjöng eftersom jag gick på andra sidan.Men det jag hörde lätt inget vidare hahahaha.Inte nog med det , när vi skulle korsa en väg låter en bilist oss passer och den gubbe lira musik , dansband!Kan inte fatta att han kunde sitta i bilen för fy 17 vad gubben lira hahaha.Det blev en riktigt sjungande promenix i blåsten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0