Jag Ser Det Snöar....

Märkligt detta med väder....Ena dagen känns det som att våren är på g nästa snöar det , som idag.Först kom det en regnskur sen började det att snöa.Jag begav mig ner i källaren och letade rätt på Neos pulka så gick vi till backen och åkte och lekte.Älskling följde också med fast han inte kände sig bra , kan ju vara bra att komma ut lite när man är sjuk.Än så länge har jag klarat mig , Neo har haft lite plutt anfall så han är röd som 17 i rumpan , stackarn.

Neo ropar efter morfar

image634




Neo hade sitt egna lilla vis att ta sig ner från backen när pulka inte passade


Snögubbe gjorde vi också som Neo fick för sig att luta sig emot vilket slutade i att....




Sen hoppades det på den stackars snögubben.




Blöta blev som 17 så det blev att gå hem och hänga kläderna på tork.Sen lagade jag spagetti med köttfärssås , så pass gott blev det.Vi såg även filmen Beowulf idag , rätt bra faktiskt!


image635

Filminfo:

I en legendarisk tid av hjältemod kämpar den mäktiga krigaren Beowulf mot demonen Grendel och råkar ut för monstrets förföriska mors helvetiska vrede. Deras episka kamp formar den tidlösa legenden om Beowulf.




















Kommentarer
Postat av: Olle

I Malmö har vi haft cirka 16 timmar med snö på hela vintern, skittråkigt. :(

2008-01-21 @ 18:27:16
URL: http://tazty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0