VÅR!

9 plus grader ute solen skiner , vad mer kan man begära?Lutar starkt åt en promenix!Börjar inte jobba förrän 15:15 så det finns gott om tid.Har precis hjälpt älskling att raka håret och då menar jag verkliga raka!Först trimma vi sen kom hyveln fram hahaha =)Nu är han nästan lika len som en baby stjärt mohahaha.Imorgon kommer LÖN efterlängtad som tusan vill jag lova.Vi båda fick BRA löner så det blir till att shoppa en hel del nu vill ja lova.Imorgon ska vi hämta sänggaveln och så blir det nog att köpa en ny micro.Så jäkla trött på detta stora as vi har nu!
Igår på jobbet kom Jennie förbi som jag inte träffat på säkert 3år.Hon hade precis tagit examen och är nu mera sjuksyster , bra jobbat!Hon bor i Stockholm så det kan ju vara en anledning till att vi inte setts allt för ofta =) Tråkigt bara att hon och Mette skulle hem till Linda på fika och jag inte kunde följa med för att jag som VANLIGT jobbar =( Nästa gång hon är hemma får vi se till att planera lite bättre så vi alla i Järngänget kan ses=)Såg även filmen The Brave One med Jodie Foster , mycket bra film!

image640


Filminfo:

Radioprataren Erica Bain älskar sitt liv och lever med en fästman som hon avgudar. Lyckan tas dock ifrån henne efter att paret utsätts för en brutal attack då hon själv skadas svårt och hennes fästman omkommer. Sorgen sätter sina tydliga spår och Erica klarar inte av att lämna tragedin bakom sig. Istället tillbringar hon nätterna på New Yorks gator för att leta upp förövarna.









Nu blir det duschen och promenadskorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0