Varför Inte....

Igår när jag låg helt fridfullt och kollade på tv i sovrummet råkade jag komma mot en knapp på fjärrkontrollen.Nån ruta med nån text i kom upp och jag var tvungen att stänga av tv:n för det gick inte att ta bort.När jag väl får på tv:n igen har det blivit nått galet med kanalerna.5:an som jag tittade på låg på 35 och var svartvit 3:an fanns inte allas , allt var en enda röra.Blev så förbannad...jag letade och letade efter intruktionsboken men den vart helt spårlöst borta.Så det blev till att se Shark i v-rummet , missade slutet av CSI gjorde jag också....grrrrr.Älskling får fixa till det sen när han gått upp för så här kan jag inte ha det.Så jäkla typiskt att det hände när just jag skulle se på tv , ja och min tur.
Vi gjorde även tortillas till mat igår, trodde inte att Neo skulle tycka om det bara för att det svar så starkt.Så jag hade gjort annan mat till honom...många tuggor han åt.Så det blev det att gör en till honom också , sååå kul han tyckte det var att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0