12 Timmar På Jobbet

Det var en j*vla pärs.....så mycket beställningar att sakerna inte ens fick plats i kylen.Blir kul imorgon när alla beställningar ska lämnas ut =) Lycka till att hitta där inne hahaha.Fast att jag tillbringat hela dagen på jobbet så tycker jag att tiden gick riktigt fort.Började 9 i kallis till kvart över 2 sen började jag kvart över 3 i kassan och körde där till strax efter 7 sen gjorde jag en insats i kallis....Elle nån direkt insats kan man kanske inte kalla det eftersom jag tappade två 12:or på golvet.....Några som blir glada över det är personalen som får smörgåstårta imorgon =)
Nu blir det sängen för det är snart dags att gå upp igen och jobba.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0