Balkong Makeover

Idag slog vi till med lite plast trall till balkongen , såg så himla tråkig ut med den fult målade betongen.Jag hade sett i Jula bladet att dom hade trä trall i 5-pack för 99:-.Så vi åkte dit idag för att kolla läget....och jag måste säga att sämre service har jag aldrig varit med om.Vi ställde oss vid ingången till deras lager och frågade en tjej om vi kunde få lite hjälp med trallen och hon pekar och säger vart den ligger.Och jag försöker då förklarar lite tydligare att vi har lite frågor som vi vill ha svar på och då ramlar poletten ner.Men hon kunde visst inte lämna sin plats utan sa att hon skulle skicka ner nån...Vi väntar o väntar o väntar o väntar....inte kom det nån och hjälpte oss.Älskling går igen för att se om det finns nån men inte en enda personal så vi väntar o väntar o väntar igen.Nu börjar vi bli lite smått irro så älskling går igen och nu fick han tag i nån som kunde svara oss att trä trallen var slut och den i plast som fanns kunde vi ha ute året om....vilket jag var ute efter.Orka plocka bort och sätta dit hela tiden....Vi köpte dom 4 sista i den färgen...ser ut precis som trä.Så idag går dagens ris till Julas personal i Linköping!

Vi stanna till jobbet och handla innan vi åkte hem , älskling hann bara hjälpa till och bära upp kassarna innan han var tvungen att åka.Han har skjutsat svärmor och hennes man till flygplatsen , dom ska till Turkiet i 14 dar...skulle sitta rätt fint med en tripp till utlandet.
                             Före                                                                              Efter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! Jag har nu fått helt ny design på min mode/livsblogg Kolla in den och märk väl att jag är kille !



Ha en underbar kväll!:D

2008-06-14 @ 20:39:20
URL: http://wiktormode.blogg.se/
Postat av: Sandra

Guuuuu eran balkong ä ju as lite hahahaha

2008-06-16 @ 16:24:19
URL: http://sajjas.blogg.se/
Postat av: Fia

Du den räcker gott o väl åt oss tre!

2008-06-16 @ 17:40:17
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0