Där Kom Frullen Upp

Neo väckte mig vid 4 imorse , då ville han ligga o gosa med oss.Jag kan inte sova när vi ligger alla tre i sängen så jag låg och väntade på att älskling skulle åka till jobbet.Sen somna vi om och sov tills mamma ringde och väckte oss.Upp och tempa Neo , jag hade känt på honom under morgonen och han kändes inte alls lika varm.Tempen visade 37.7 , så det verkade lovande.Han får lite frulle och jag ringer mamma för att uppdatera , Neo tar sig lite om halsen så jag trodde att han hade ont.Sen säger det splash....där kom yoghurten upp...Neo blir jätte ledsen och jag säger till honom att det gör inget...stackarn.Jag hinner lagom torka upp och lägga på luren tills nästa omgång kommer....då kom juicen upp...Neo hjälpte så duktigt till och torka.Sen ringde jag vårdis eftersom jag misstänker att det kanske är nått med halsen , det är ju inte alls länge sen han hade halsfluss och öroninflammation.Hon sa att det kunde ha med förstoppningen o göra , Neo är hård i magen så han skulle käka en massa frukt och grejer.Så skulle vi avvakta tills imorgon....förstår mig inte på denna sjukvård.Hoppas verkligen att det inte är halsfluss nu för då ska hon få!

Kommentarer
Postat av: LOVISA

ha en fin dag"

2008-06-18 @ 12:19:29
URL: http://onemoretry.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hoppas lillen kryar på sig!

//Ulrika

2008-06-18 @ 22:41:55
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0