Järnets Änglar

Igår var det film som gällde igen , älskling spela WoW så jag kollade själv.Hade en del att välja mellan men det blev till sist Järnets Änglar.Jag tycker att den var bra , lite små rolig ibland.Sen blev det sängen och älskling han satt nog uppe halva natten och spelade.
Idag får vi lite gäster , Neo har namnsdag imorgon , Axel är det då.Eftersom inte Neo finns med så firar vi extra mycket när det är Axel.Jag skulle ha bakat en jordgubbstårta men orka liksom så jag köpte en ist hahaha.
Nu ska jag laga lite mat , blir pasta med pastasås och strimlad kassler , Neo är hel tokig i kassler =)

Om tre kvinnor som alla jobbar på järnverket i Luleå, om deras liv, drömmar och besvikelser - om kärlek, jobb och fritid. Deras drivkraft och gemensamma nämnare är deras band - Black Island Sisters.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Men va fan du sa ju att du skulle baka...mmmm kul

2008-06-15 @ 13:33:32
URL: http://sajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0