Korpfotboll

Jäkla rygg asså....igår började det igen.Så nu kör jag mina övningar och knaprar piller igen , kan inte vara hemma mer från jobbet så det är bara att bita ihop.
Jag o Neo följde med igår och kollade på fotbollen , riktigt mycket folk var det.Älskling var så duktig såå , dom vann med 1-0 , HURRA!
Efter matchen stanna vi till på jobbet och handla lite jordgubbar , sååå gott.Hemma sen blev det filmen Gone Baby Gone.Filmen hoppade lite i slutet så det blir nog att se om slutet så man fattar hur det hela hänger ihop.
Nu ska vi hem till mamma o pappa och njuta lite av solen innan jag ska till jobbet , 14-21:15 är det som gäller i kassan!
image1081image1082

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad kul med fotboll :)

2008-06-09 @ 09:53:11
URL: http://desperateollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0